Boisko dla młodych bohaterów


Kategoria
projekt rejonowy duży > 8 - Chartowo, Rataje, Żegrze
Nazwa projektu
Boisko dla młodych bohaterów
Skrócony opis projektu
Wielofunkcyjna przestrzeń sportowo-rekreacyjna dla mieszkańców Rataj.
Opis projektu
Projekt zakłada budowę nowoczesnej i ogólnodostępnej przestrzeni sportowo-rekreacyjnej na terenie Zespołu Szkół Salezjańskich przy os. Bohaterów II Wojny Światowej 29 w Poznaniu. Obecnie eksploatowana infrastruktura powstała w latach 90. i jest mocno wyeksploatowana, co ogranicza komfort i bezpieczeństwo użytkowników. Proponowany projekt obejmuje:

1. Budowę boiska do siatkówki plażowej (ok. 19,5 x 12 m) – piaszczysta nawierzchnia, ogrodzenie 5 m, zestaw do gry plażowej.
2. Budowę bieżni (o długości ok.74,5 m i szerokości 3,5 m) – nawierzchnia poliuretanowa z zakończeniem w postaci skoczni w dal i piaskownicy.
3. Mini boisko do piłki nożnej dla dzieci (ok. 8 x 14 m) – bezpieczna nawierzchnia z trawy syntetycznej, dwie bramki.
4. Strefę street workout (ok. 220 m²) – bezpieczna nawierzchnia sportowa oraz profesjonalny zestaw do ćwiczeń z ciężarem własnego ciała.
5. Plac zabaw (ok. 14 x 14 m) – nawierzchnia piaskowa oraz zestawy edukacyjno-ruchowe: kuchnia błotna, piaskownice, urządzenia sensoryczne, konstrukcje linowe.
6. Piłkochwyty do boisk, ogrodzenie i elementy zieleni.

Teren będzie ogólnodostępny po godzinach zajęć szkolnych i otwarty dla mieszkańców osiedla. Projekt jest zgodny z zasadami PBO i stanowi inwestycję w przestrzeń integracji i aktywności dla wszystkich pokoleń – dzieci, młodzieży i dorosłych.
Lokalizacja, miejsce realizacji projektu

Ulica, rejon ulic

os. Bohaterów II Wojny Światowej 29, działki nr 1/7 i 3

Inne istotne informacje dotyczące lokalizacji

-
Uzasadnienie realizacji projektu
Projekt odpowiada na realne potrzeby społeczności lokalnej. Infrastruktura wokół szkoły jest wyeksploatowana i nie spełnia współczesnych standardów. Poprzez budowę nowoczesnej strefy rekreacyjnej i sportowej powstanie miejsce bezpieczne, estetyczne i dostępne dla wszystkich mieszkańców – dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów. Inwestycja zwiększy atrakcyjność osiedla i poprawi jakość życia jego mieszkańców.
Projektowanie uniwersalne
Czy projekt jest zgodny z zasadami projektowania uniwersalnego: TAK
Projekt jest zgodny z zasadami uniwersalnego projektowania: powstała lub zmodernizowana infrastruktura będzie dostępna i przyjazna dla wszystkich użytkowników, także seniorów, osób z niepełnosprawnościami, rodziców z małymi dziećmi
Szacunkowy koszt projektu
Składowa projektu Koszt [w zł]
Plac zabaw z nawierzchnią piaskową 180 000
Piłkochwyty do boisk, ogrodzenie i elementy zieleni 115 000
Boisko do siatkówki plażowej 130 000
Bieżnia zakończona skokiem w dal 160 000
Boisko do piłki nożnej dla dzieci 65 000
Street workout z bezpieczną nawierzchnią 150 000
SUMA: 800 000
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
TAK
Łączny koszt utrzymania zrealizowanego projektu w trakcie kolejnych 5 lat (np. koszty sprzątania, energii, wody, bieżących remontów, konserwacji)
SUMA: 60 000
Dodatkowe załączniki
1. Opis promocyjny projektu i wizualizacja 3D 1. Opis promocyjny projektu i wizualizacja 3D.pdf
2. Mapa poglądowa - oznaczenie działki 2. Mapa pogladowa.pdf
3. Zgoda dyrektora szkoły na realizację projektu 3. Zgoda dyrektora szkoly.pdf
4. Poparcie Rady Rodziców 4. Poprarcie Rady Rodzicow.pdf
Kontakt do wnioskodawcy
Imię i nazwisko Przemysław Przyborowski
Ocena projektu
Projekt został wstępnie zaakceptowany pod względem formalnym przez Gabinet Prezydenta.
Projekt w trakcie opiniowania przez Wydział Gospodarki Nieruchomościami

  1. Możesz wyrazić poparcie dla propozycji lub ją odrzucić.

  2. Możesz dodać ją też do listy obserwowanych.

  3. Zobacz informacje na temat propozycji...

  4. ...dodaj tagi dla tej propozycji...

  5. ...lub podziel się propozycją z innymi za pośrednictwem Facebooka, Google+ lub Twittera.

  6. Nie tylko możesz oceniać komentarze...

  7. ...ale też przejrzeć odpowiedzi na nie...

  8. ...odpowiedzieć na komentarz...

  9. ...i napisać nowy komentarz.

  10. Lub pracować nad propozycją i wprowadzać alternatywne wersje.