Inteligentne opróżnianie koszy
Kategoria
Projekt ogólnomiejski duży
Nazwa projektu
Inteligentne opróżnianie koszy
Skrócony opis projektu
Inteligentne opróżnianie koszy: czysto tam, gdzie trzeba, bez zbędnych kosztów i śmieci
Opis projektu
W Poznaniu część miejskich koszy jest notorycznie przepełniona, a inne są opróżniane zbyt często, mimo niewielkiej ilości śmieci. Gdy kosz jest pełny, odpady trafiają obok – rozlatują się, zanieczyszczając trawniki i rabaty. Projekt „Inteligentne opróżnianie koszy w zależności od potrzeb” rozwiązuje ten problem przez dostosowanie częstotliwości wywozu do realnego napełnienia koszy.
Nowy system integruje aplikację SmartPoznań oraz zgłoszenia od pracowników MPO. Pozwoli to elastycznie reagować na stan koszy, zwiększając wywóz tam, gdzie to konieczne, a ograniczając go tam, gdzie kosz jest wciąż pusty. Przewidujemy:
50% koszy (2500 szt.) z 1 dodatkowym wywozem tygodniowo: 2500 × 52 × 6 zł = 780 000 zł/rok
40% koszy – bez zmian
10% koszy (500 szt.) z 1 wywozem mniej tygodniowo – oszczędność (nie wliczana do kosztów)
Koszt wdrożenia systemu (pierwszy rok):
Integracja SmartPoznań z MPO + zarządzanie: 60 000 zł
Szkolenia i wdrożenie procedury: 10 000 zł
Utrzymanie systemu przez 12 miesięcy: 30 000 zł
Kampania informacyjna (plakaty, media): 10 000 zł
Całkowity koszt realizacji: ~890 000 zł
Szacowane oszczędności (niewliczane do kosztów):
Mniej wywozów dla 10% koszy: –156 000 zł/rok
Brak konieczności cotygodniowego sprzątania terenów wokół 2500 koszy (50 m² × 0,3 zł × 52 tygodnie):
1 950 000 zł/rok
Łączna oszczędność: ~2,1 mln zł rocznie
Nowy system integruje aplikację SmartPoznań oraz zgłoszenia od pracowników MPO. Pozwoli to elastycznie reagować na stan koszy, zwiększając wywóz tam, gdzie to konieczne, a ograniczając go tam, gdzie kosz jest wciąż pusty. Przewidujemy:
50% koszy (2500 szt.) z 1 dodatkowym wywozem tygodniowo: 2500 × 52 × 6 zł = 780 000 zł/rok
40% koszy – bez zmian
10% koszy (500 szt.) z 1 wywozem mniej tygodniowo – oszczędność (nie wliczana do kosztów)
Koszt wdrożenia systemu (pierwszy rok):
Integracja SmartPoznań z MPO + zarządzanie: 60 000 zł
Szkolenia i wdrożenie procedury: 10 000 zł
Utrzymanie systemu przez 12 miesięcy: 30 000 zł
Kampania informacyjna (plakaty, media): 10 000 zł
Całkowity koszt realizacji: ~890 000 zł
Szacowane oszczędności (niewliczane do kosztów):
Mniej wywozów dla 10% koszy: –156 000 zł/rok
Brak konieczności cotygodniowego sprzątania terenów wokół 2500 koszy (50 m² × 0,3 zł × 52 tygodnie):
1 950 000 zł/rok
Łączna oszczędność: ~2,1 mln zł rocznie
Lokalizacja, miejsce realizacji projektu
Ulica, rejon ulic
PoznańInne istotne informacje dotyczące lokalizacji
-Uzasadnienie realizacji projektu
Obecna organizacja opróżniania koszy ulicznych w Poznaniu jest nieefektywna – część koszy się przepełnia, inne są opróżniane zbyt często. Skutkiem są śmieci rozsypywane wokół terenów zielonych oraz niepotrzebne koszty.
Projekt „Inteligentne opróżnianie koszy w zależności od potrzeb” wprowadza system elastycznego zarządzania harmonogramem na podstawie zgłoszeń z aplikacji SmartPoznań i informacji od pracowników MPO. Kosze będą opróżniane wtedy, gdy naprawdę trzeba – częściej w newralgicznych miejscach, rzadziej tam, gdzie nie ma potrzeby.
To nie tylko poprawi estetykę przestrzeni publicznej i zmniejszy zaśmiecenie, ale także przyniesie znaczne oszczędności – szacowane nawet na 1,3 mln zł rocznie dzięki rzadszemu sprzątaniu okolic koszy oraz mniejszej liczbie niepotrzebnych wywozów.
Projekt „Inteligentne opróżnianie koszy w zależności od potrzeb” wprowadza system elastycznego zarządzania harmonogramem na podstawie zgłoszeń z aplikacji SmartPoznań i informacji od pracowników MPO. Kosze będą opróżniane wtedy, gdy naprawdę trzeba – częściej w newralgicznych miejscach, rzadziej tam, gdzie nie ma potrzeby.
To nie tylko poprawi estetykę przestrzeni publicznej i zmniejszy zaśmiecenie, ale także przyniesie znaczne oszczędności – szacowane nawet na 1,3 mln zł rocznie dzięki rzadszemu sprzątaniu okolic koszy oraz mniejszej liczbie niepotrzebnych wywozów.
Projektowanie uniwersalne
Czy projekt jest zgodny z zasadami projektowania uniwersalnego:
TAK
Pasuje do wszystkich mieszkańców
Szacunkowy koszt projektu
Składowa projektu | Koszt [w zł] |
---|---|
50% koszy (2500 szt.) z 1 dodatkowym wywozem tygodniowo: 2500 × 52 × 6 zł = 780 000 zł/rok
40% koszy – bez zmian 10% koszy (500 szt.) z 1 wywozem mniej tygodniowo – oszczędność (nie wliczana do kosztów) Koszt wdrożenia systemu (pierwszy rok): Integracja SmartPoznań z MPO + zarządzanie: 60 000 zł Szkolenia i wdrożenie procedury: 10 000 zł Utrzymanie systemu przez 12 miesięcy: 30 000 zł Kampania informacyjna (plakaty, media): 10 000 zł Całkowity koszt realizacji: ~890 000 zł |
890 000 |
SUMA: | 890 000 |
Czy projekt generuje koszty utrzymania w kolejnych latach?
NIE
Dodatkowe załączniki
Zdjęcia | Projekt koszy.pdf |
Kontakt do wnioskodawcy
Ocena projektu
Projekt został wstępnie zaakceptowany pod względem formalnym przez Gabinet Prezydenta.
Opiniowanie projektu przez:
-
wydział/jednostka wiodący/a
:
Zarząd Dróg Miejskich (ZDM)
Decyzja podjęta w pierwszym etapie: Projekt NIE jest rekomendowany do realizacji przez JednostkęNie złożono odwołaniaKarta Oceny Projektu Projekt jest rekomendowany do realizacji: nieUzasadnienie W pełni zasadna jest idea szybkiego reagowania na przypadki nagłego przepełnienia koszy ulicznych, jednak nie może ona zastępować regularnego, planowego opróżniania tych koszy. Regularność w opróżnianiu wynika z obowiązujących norm sanitarno-epidemiologicznych – jest to niezbędne, aby zapobiegać rozprzestrzenianiu się chorób oraz ograniczyć żerowanie gryzoni i ptactwa. Kosze uliczne, szczególnie w centralnych częściach miasta, powinny być opróżniane codziennie, a na osiedlach peryferyjnych co najmniej co drugi dzień. Dodatkowo, wiele koszy ulicznych nie posiada zadaszenia, przez co odpady ulegają zamoczeniu podczas opadów deszczu. Zwiększa to ryzyko fermentacji i powstawania nieprzyjemnych zapachów, zwłaszcza w okresie letnim. Z tego względu nie można ograniczać opróżniania wyłącznie do momentu ich całkowitego zapełnienia – konieczne jest utrzymanie stałego, zaplanowanego harmonogramu opróżniania, niezależnie od doraźnych potrzeb. Zadanie objęte niniejszym wnioskiem zostało już ujęte w Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Poznania, co oznacza, że jego realizacja została zaplanowana w ramach miejskich środków finansowych niezależnie od PBO. W związku z powyższym projekt narusza § 4 pkt 7 ppkt 3 Zasad i Trybu PBO 2026, co uniemożliwia wydanie pozytywnej rekomendacji.Zespół Obradował w składzie: Krzysztof Olejniczak, Radosław Ciesielski, Piotr Libicki, Grzegorz Pluta, Ireneusz Woźny, Paulina Gowin-Sikora, Damian KozińskiKryteria zasadnicze 1. Zgodność z zadaniami własnymi Miasta - Czy proponowane zadanie jest zgodne z zadaniami własnymi Miasta i zakresem zadań realizowanych przez jednostki miejskie? - tak2. Zgodność z prawem lokalnym - Czy w dniu zgłoszenia projekt jest zgodny z obowiązującymi w Mieście planami, politykami i programami a w szczególności z:- zapisami miejskiego planu zagospodarowania – obowiązującymi oraz będącymi w opracowaniu? (w razie konieczności proszę zasięgnąć opinii WUiA, MPU, MKZ, MIR, PIM),
- innymi uchwałami Rady,
- zarządzeniami Prezydenta
3. Czy zawarta jest umowa partycypacyjna z Miastem - nie4. Zgodność z przyjętą strategią i programami Miasta - Czy w dniu zgłoszenia projekt jest zgodny z obowiązującą strategią i programami Miasta Poznania? - nie5. Zadanie przewidziane do realizacji w budżecie miasta lub Wieloletniej Prognozie Finansowej - Czy proponowane zadanie jest już uwzględnione w budżecie miasta lub Wieloletniej Prognozie Finansowej? - tak6. Czy projekt spełnia warunek ogólnodostępności? - Przez ogólnodostępność projektu należy rozumieć umożliwienie ogółowi mieszkańców nieodpłatną możliwość korzystania z efektów realizacji projektu wybranego w ramach PBO26. W przypadku projektów infrastrukturalnych, remontowych lub polegających na zakupie sprzętu lub urządzeń – nieodpłatna możliwość korzystania, o której mowa powyżej, powinna obejmować co najmniej 25 godzin tygodniowo, pomiędzy godz. 6:00-22:00, z uwzględnieniem w miarę możliwości soboty lub niedzieli. W przypadku projektów innych niż inwestycyjne - realizacja projektów powinna odbywać się w przestrzeni publicznej, umożliwiając wszystkim zainteresowanym mieszkańcom możliwość nieodpłatnego korzystania w pełnym zakresie z efektów realizacji projektu - tak7. Współpraca instytucjonalna - Czy projekt wymaga współpracy instytucjonalnej? - nie- Czy osoby odpowiedzialne za kierowanie daną instytucją przedstawiły wyraźną pisemną gotowość do współpracy w formie oświadczenia? - nie dotyczy8. Założenie o wykonaniu tylko jednego elementu - Czy projekt zakłada wykonanie wyłącznie jednego z elementów (etapów) realizacji zadania (np. dokumentacji projektowej), które w latach kolejnych będzie wymagało wykonania dalszych jego elementów (etapów), nieuwzględnionych we wniosku na dany rok? - nie9. Realizacja zadania dotycząca nieruchomości będącej własnością Miasta - Czy projekt dotyczy nieruchomości będącej własnością Miasta, na której prowadzona jest działalność komercyjna (nie dotyczy działalności dotowanej przez Miasto), przez którą rozumie się działalność prowadzoną w celu osiągania zysków? - nie10. Komercyjność projektu - Czy projekt ma charakter komercyjny tzn. wynika z niego, że można z niego czerpać bezpośrednie korzyści finansowe (przychody) w związku z realizacją projektu? - nie11. Możliwość realizacji zadania w przeciągu kolejnego roku budżetowego? - Czy możliwa jest realizacja zadania w trakcie roku budżetowego 2026 lub - w przypadku projektów inwestycyjnych, których realizacja wymaga przeprowadzania czynności przygotowawczych, polegających np. na sporządzeniu dokumentacji projektowej lub pozyskaniu m.in. stosownych pozwoleń, uzgodnień oraz opinii - w trakcie kolejnego roku budżetowego? - tak12. Projekt zakładający budowę pomnika lub innych form upamiętnienia - Czy projekt zakłada budowę pomnika/pomników lub innych form upamiętnienia oraz dotyczące wszelkich działań inwestycyjnych podejmowanych na terenach fortyfikacji? - nie13. Zgodność z przepisami prawa - Czy projekt narusza obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich, w tym prawa własności, ochrony wizerunku i dobrego imienia? - nie15. Realizacja na terenie miasta Poznania - Czy miejsce realizacji projektu wykracza poza teren Miasta Poznania? - nie16. Czy projekt jest wykonalny technicznie? - Wykonalność techniczna projektu, zgodna z wiedzą planistyczną i inżynieryjną, która polega na analizie m.in. czy:
a) projekt nie narusza norm, standardów oraz przepisów technicznych,
b) projekt jest możliwy do zrealizowania we wskazanej w zgłoszeniu projektu lokalizacji, w tym czy realizacja projektu nie koliduje z realizowanymi przedsięwzięciami Miasta,
c) realizacja projektu we wskazanej w zgłoszeniu projektu lokalizacji nie naruszy gwarancji udzielonej Miastu przez wykonawcę na istniejącą w tej lokalizacji infrastrukturę,
d) dostępne na rynku technologie umożliwiają realizację projektu,
e) do realizacji projektu są wymagane decyzje administracyjne, pozwolenia, zezwolenia, opinie lub inne dokumenty techniczne, a w konsekwencji, czy ich uzyskanie jest możliwe i pozwoli zrealizować projekt w trakcie roku budżetowego,
f) projekt nie zawiera wskazania potencjalnego wykonawcy, trybu jego wyboru lub znaków towarowych. - tak17. Konieczna dodatkowa opinia MKZ, WUiA, MPU, MIR, PIM - Czy projekt wymaga opinii MKZ? - nie- Czy projekt wymaga opinii WUiA? - nie- Czy projekt wymaga opinii MPU? - nie- Czy projekt wymaga opinii MIR? - nie- Czy projekt wymaga opinii PIM? - nie18. Czy projekt wymaga opinii KDO? - Czy konieczna jest opinia KDO przy Pełnomocniczce Prezydenta Miasta Poznania ds. polityki równościowej? - nie- Czy konieczna jest opinia KDO przy Wydziale Kultury? - nie- Czy konieczna jest opinia KDO przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta ds. Osób z Niepełnosprawnościami? - nie- Czy konieczna jest opinia KDO przy Wydziale Oświaty? - nie- Czy konieczna jest opinia KDO przy Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych? - nie- Czy konieczna jest opinia KDO przy Wydziale Klimatu i Środowiska? - nie19. Możliwość realizacji zadania przez wydział/jednostkę - Czy możliwa jest realizacja zadania w całości przez wyznaczony wydział i/lub podległe mu jednostki? Czy w przypadku projektów inwestycyjnych wszystkie składowe projektu i lokalizacje są możliwe do realizacji przez Państwa wydział/jednostkę?
W przypadku negatywnej odpowiedzi należy skontaktować się z pracownikami Gabinetu Prezydenta. - takKOSZTY Koszt projektu (kwota w zł) - określony przez Wnioskodawcę - 890 000 złKoszt utrzymania projektu w kolejnych 5 latach określony przez Wnioskodawcę - NIE OKREŚLONO KOSZTÓWA. Czy wymagany budżet całkowity na realizację projektu jest zgodny z limitami finansowymi wskazanymi w Zasadach PBO26? - takB. Czy łączny koszt utrzymania projektu w kolejnych 5 latach przekracza 30% wartości zgłoszonego projektu? - nie
Koszt projektu (kwota w zł) - określony przez wydział merytoryczny - NIE OKREŚLONO KOSZTÓWKoszt utrzymania projektu w kolejnych 5 latach określony przez wydział merytoryczny - NIE OKREŚLONO KOSZTÓWA. Czy wymagany budżet całkowity na realizację projektu jest zgodny z limitami finansowymi wskazanymi w Zasadach PBO26? - takB. Czy łączny koszt utrzymania projektu w kolejnych 5 latach przekracza 30% wartości zgłoszonego projektu? - nie -
wydział/jednostka wiodący/a
:
Zarząd Transportu Miejskiego (ZTM)
Decyzja podjęta w pierwszym etapie: Projekt NIE jest rekomendowany do realizacji przez JednostkęNie złożono odwołaniaKarta Oceny Projektu Projekt jest rekomendowany do realizacji: nieUzasadnienie W zakresie opróżniania koszy w przestrzeni Miasta odpowiedzialny jest Zarząd Dróg Miejskich w pasach drogi oraz Zarząd Zieleni Miejskiej, ZTM opróżnia kosze na przystankach. Z uwagi, że są to punktu, gdzie osoby przebywają dłużej i często w większej ilości nie wyobrażamy sobie zmniejszenia częstotliwości sprzątania przystanki i połączonego z nim opróżniania koszy. Zysk byłby znikomy, ponieważ firmy sprzątające obsługują całe rejony miasta i wyłączanie pojedynczych koszy z opróżniania danego dnia nie wpłynie na koszt realizacji usługi. W ten sposób przystanki są sprzątane codziennie, a w tych lokalizacjach, gdzie pasażerów jest najwięcej, nawet dwukrotnie w ciągu dnia. Nawet w przypadku przepełnienia któregoś z koszy pomiędzy godzinami jego opróżnienia i sygnał o konieczności skierowania w daną lokalizację pojazdu z załoga celem jego opróżnienia, zaowocuje to jedynie znacznym kosztem realizacji całej usługi, w sytuacji w której najdalej kolejnego dnia przystanek i tak zostałby posprzątany. W naszej opinii projekt ma szanse powodzenia w przypadku koszy opróżnianych rzadziej, a tym samym na obszarach zarządzanych przez ZDM i ZZM.Zespół Obradował w składzie: Łukasz Bandosz Andrzej Gapski Izabela CieślewiczKryteria zasadnicze 1. Zgodność z zadaniami własnymi Miasta - Czy proponowane zadanie jest zgodne z zadaniami własnymi Miasta i zakresem zadań realizowanych przez jednostki miejskie? - tak2. Zgodność z prawem lokalnym - Czy w dniu zgłoszenia projekt jest zgodny z obowiązującymi w Mieście planami, politykami i programami a w szczególności z:- zapisami miejskiego planu zagospodarowania – obowiązującymi oraz będącymi w opracowaniu? (w razie konieczności proszę zasięgnąć opinii WUiA, MPU, MKZ, MIR, PIM),
- innymi uchwałami Rady,
- zarządzeniami Prezydenta
3. Czy zawarta jest umowa partycypacyjna z Miastem - nie4. Zgodność z przyjętą strategią i programami Miasta - Czy w dniu zgłoszenia projekt jest zgodny z obowiązującą strategią i programami Miasta Poznania? - tak5. Zadanie przewidziane do realizacji w budżecie miasta lub Wieloletniej Prognozie Finansowej - Czy proponowane zadanie jest już uwzględnione w budżecie miasta lub Wieloletniej Prognozie Finansowej? - nie6. Czy projekt spełnia warunek ogólnodostępności? - Przez ogólnodostępność projektu należy rozumieć umożliwienie ogółowi mieszkańców nieodpłatną możliwość korzystania z efektów realizacji projektu wybranego w ramach PBO26. W przypadku projektów infrastrukturalnych, remontowych lub polegających na zakupie sprzętu lub urządzeń – nieodpłatna możliwość korzystania, o której mowa powyżej, powinna obejmować co najmniej 25 godzin tygodniowo, pomiędzy godz. 6:00-22:00, z uwzględnieniem w miarę możliwości soboty lub niedzieli. W przypadku projektów innych niż inwestycyjne - realizacja projektów powinna odbywać się w przestrzeni publicznej, umożliwiając wszystkim zainteresowanym mieszkańcom możliwość nieodpłatnego korzystania w pełnym zakresie z efektów realizacji projektu - tak7. Współpraca instytucjonalna - Czy projekt wymaga współpracy instytucjonalnej? - nie- Czy osoby odpowiedzialne za kierowanie daną instytucją przedstawiły wyraźną pisemną gotowość do współpracy w formie oświadczenia? - nie dotyczy8. Założenie o wykonaniu tylko jednego elementu - Czy projekt zakłada wykonanie wyłącznie jednego z elementów (etapów) realizacji zadania (np. dokumentacji projektowej), które w latach kolejnych będzie wymagało wykonania dalszych jego elementów (etapów), nieuwzględnionych we wniosku na dany rok? - nie9. Realizacja zadania dotycząca nieruchomości będącej własnością Miasta - Czy projekt dotyczy nieruchomości będącej własnością Miasta, na której prowadzona jest działalność komercyjna (nie dotyczy działalności dotowanej przez Miasto), przez którą rozumie się działalność prowadzoną w celu osiągania zysków? - tak10. Komercyjność projektu - Czy projekt ma charakter komercyjny tzn. wynika z niego, że można z niego czerpać bezpośrednie korzyści finansowe (przychody) w związku z realizacją projektu? - nie11. Możliwość realizacji zadania w przeciągu kolejnego roku budżetowego? - Czy możliwa jest realizacja zadania w trakcie roku budżetowego 2026 lub - w przypadku projektów inwestycyjnych, których realizacja wymaga przeprowadzania czynności przygotowawczych, polegających np. na sporządzeniu dokumentacji projektowej lub pozyskaniu m.in. stosownych pozwoleń, uzgodnień oraz opinii - w trakcie kolejnego roku budżetowego? - tak12. Projekt zakładający budowę pomnika lub innych form upamiętnienia - Czy projekt zakłada budowę pomnika/pomników lub innych form upamiętnienia oraz dotyczące wszelkich działań inwestycyjnych podejmowanych na terenach fortyfikacji? - nie13. Zgodność z przepisami prawa - Czy projekt narusza obowiązujące przepisy prawa, prawa osób trzecich, w tym prawa własności, ochrony wizerunku i dobrego imienia? - tak15. Realizacja na terenie miasta Poznania - Czy miejsce realizacji projektu wykracza poza teren Miasta Poznania? - tak16. Czy projekt jest wykonalny technicznie? - Wykonalność techniczna projektu, zgodna z wiedzą planistyczną i inżynieryjną, która polega na analizie m.in. czy:
a) projekt nie narusza norm, standardów oraz przepisów technicznych,
b) projekt jest możliwy do zrealizowania we wskazanej w zgłoszeniu projektu lokalizacji, w tym czy realizacja projektu nie koliduje z realizowanymi przedsięwzięciami Miasta,
c) realizacja projektu we wskazanej w zgłoszeniu projektu lokalizacji nie naruszy gwarancji udzielonej Miastu przez wykonawcę na istniejącą w tej lokalizacji infrastrukturę,
d) dostępne na rynku technologie umożliwiają realizację projektu,
e) do realizacji projektu są wymagane decyzje administracyjne, pozwolenia, zezwolenia, opinie lub inne dokumenty techniczne, a w konsekwencji, czy ich uzyskanie jest możliwe i pozwoli zrealizować projekt w trakcie roku budżetowego,
f) projekt nie zawiera wskazania potencjalnego wykonawcy, trybu jego wyboru lub znaków towarowych. - tak17. Konieczna dodatkowa opinia MKZ, WUiA, MPU, MIR, PIM - Czy projekt wymaga opinii MKZ? - nie- Czy projekt wymaga opinii WUiA? - nie- Czy projekt wymaga opinii MPU? - nie- Czy projekt wymaga opinii MIR? - nie- Czy projekt wymaga opinii PIM? - nie18. Czy projekt wymaga opinii KDO? - Czy konieczna jest opinia KDO przy Pełnomocniczce Prezydenta Miasta Poznania ds. polityki równościowej? - nie- Czy konieczna jest opinia KDO przy Wydziale Kultury? - nie- Czy konieczna jest opinia KDO przy Pełnomocniku Prezydenta Miasta ds. Osób z Niepełnosprawnościami? - nie- Czy konieczna jest opinia KDO przy Wydziale Oświaty? - nie- Czy konieczna jest opinia KDO przy Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych? - nie- Czy konieczna jest opinia KDO przy Wydziale Klimatu i Środowiska? - nie19. Możliwość realizacji zadania przez wydział/jednostkę - Czy możliwa jest realizacja zadania w całości przez wyznaczony wydział i/lub podległe mu jednostki? Czy w przypadku projektów inwestycyjnych wszystkie składowe projektu i lokalizacje są możliwe do realizacji przez Państwa wydział/jednostkę?
W przypadku negatywnej odpowiedzi należy skontaktować się z pracownikami Gabinetu Prezydenta. - takKOSZTY Koszt projektu (kwota w zł) - określony przez Wnioskodawcę - 890 000 złKoszt utrzymania projektu w kolejnych 5 latach określony przez Wnioskodawcę - NIE OKREŚLONO KOSZTÓWA. Czy wymagany budżet całkowity na realizację projektu jest zgodny z limitami finansowymi wskazanymi w Zasadach PBO26? - takB. Czy łączny koszt utrzymania projektu w kolejnych 5 latach przekracza 30% wartości zgłoszonego projektu? - nie
Koszt projektu (kwota w zł) - określony przez wydział merytoryczny - 890 000 złKoszt utrzymania projektu w kolejnych 5 latach określony przez wydział merytoryczny - NIE OKREŚLONO KOSZTÓWA. Czy wymagany budżet całkowity na realizację projektu jest zgodny z limitami finansowymi wskazanymi w Zasadach PBO26? - takB. Czy łączny koszt utrzymania projektu w kolejnych 5 latach przekracza 30% wartości zgłoszonego projektu? - nie - wydział/jednostka wiodący/a : Zarząd Zieleni Miejskiej (ZZM)